Nieuwe blogs – New blogs

Nieuwe blogs – New blogs

Asalaam Aleykum

Al een tijdje denk ik erover om een paar nieuwe blogs op te starten en dat gaat nu eindelijk gebeuren.  Ik heb een Nederlandse blog gestart over budgetvriendelijk koken en een andere in het Engels over ESL in Turkije meer bepaald over les geven dus. Ik dacht eerst om alles op deze site te gooien maar dit is mijn persoonlijke blog en de andere 2 sites zijn meer thema gebonden. Vandaar dus het onderscheid.

Hier even de links:

Het zijn beiden wordpress blogs mochten ze goed lopen ga ik later over op een eigen domein.

 

I have finally made a few new blogs one in Dutch about budget cooking and the other one will be in English about  teaching ESL (kindergarten) in Turkey. I first wanted to do this on this website but this is a personal website and those 2 sites will be more theme related.  Just to keep them both separated.

The links to the sites:

3 gedachtes over “Nieuwe blogs – New blogs

  1. Ik ben erg blij met je blogs, vooral die van budget koken. Zit al in mn favorieten.
    Woon zelf in Nederland maar vindt je tips hartstikke leuk en de aardappelverassing eten wij hier regelmatig. Ik maak het elke keer net wat anders zodat het ook echt een verassing is hoe het smaakt. Altijd een succes.

    Like

Plaats een reactie